פרסום לרשימות תפוצה

רשימות תפוצה מהוות נכס שיווקי והן אחד מערוצי הפרסום היעילים והזולים שיש. את לקוחותינו אנחנו מעודדים לרכז רשימות של לידים, לקוחות, ספקים ועוד במערכת אחת כמו CRM או אאוטלוק שמהווה מאגר מרכזי. לעסקים ללא מאגר מסודר אנו עוזרים להכין אותו כחלק מההכנות לקמפיין הפרסומי. זהו אפיק מעולה שניתן להפנות ללקוחות קיימים ופוטנציאליים עם מסרים פרסומיים אודות סל מוצרים, חידושים, הטבות, מבצעים ועוד.

פרסום לרשימות תפוצה הוא אפיק עם המון אפשרויות. הוא יכול לנתב לדפי נחיתה לעמודי אתרים, להכיל מידע מלא או חלקי לגבי המוצר ויש עוד המון אפשרויות… – מה יותר נכון? תלוי באופי המוצר.

השוק הישראלי מושפע מאוד מקהילות דוברות רוסית. בעלי עסקים ישראלים דוברי רוסית אינם מודעים לאין סוף האפשרויות הקיימות לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם עם משרד פרסום ברוסית באתרי חדשות ואקטואליה שונים המונים עשרות אלפים. בעלי עסקים ישראלים דוברי רוסית אינם מודעים לאינסוף האפשרויות הקיימות לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם באתרי חדשות ואקטואליה שונים. אתרים אלו מונים עשרות אלפים וזמינים בשפות רבות ושונות.

אם לדוגמה המוצר שלך מורכב (לא מוכר, לא פשוט להבנה) הדיוור הפרסומי יפנה את הנמען לדף נחיתה עם הנעה ליצור קשר למידע נוסף שינתן לו על ידי נציג מכירות.

יש המון דרכים לפרסם לרשימות תפוצה– במה תבחר?
בפרומו יש לנו ידע וניסיון לעצב דיוור אסתטי ברוח המותג, לנסח מודעה פרסומית, מסרים והנעה לפעולה מתוך הבנה שיווקית עמוקה. אנו מתמחים בהתאמת הטקטיקה הנכונה לסוג העסק, בדיוור עצמו ובניתוח תוצאותיו.

התקשר עכשיו ונעזור גם לך!