שיווק במדיה חברתית

שיווק במדיה חברתית, ובעקרו ניהול עמודי פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין ועוד, הינה פעילות מרכזית להשגת יעדים שיווקיים עיקריים - לידים ומכירות.

לא משנה מה תחום העיסוק שלך - מוזיקאי, עו"ד, מאמן עסקי, בעל חברת תוכנה או חשמלאי - באמצעות ניהול מגע חכם עם הקהל שלך במדיה חברתית, אתה יכול ובזול יחסית לייצר הכנסות מהירות לעסק שלך ולהגדיל בעקביות את הפוטנציאל לצמיחה שיווקית באמצעות בניית משפכים שיווקיים חכמים.

בפרומו אנו מאמינים שלשם השגת יעדים בפעילות חברתית, נדרשת יצירתיות בכתיבה ובאופן בו נפעל מול הקהל מצד אחד, בשילוב עם מתודות ניתוח ואופטימיזציה של התנועה המגיעה לעמוד שלך, לאתר שלך או לדפי נחיתה, מצד שני.

בנוסף, אנו מאמינים כי פעילות חברתית אינה מסתכמת בכמה לייקים, תגובות, או שיתופים הושגו, אלא:

בכמה הביקוש (לידים) או המכירות למוצרים שלך גדלו.

יודע ששיווק במדיה חברתית זה האפיק הנכון עבורך? מרגיש שהפעילות הנוכחית לא משיגה לך יעדים שיווקיים עיקריים?

צור איתנו קשר ונראה יחדיו איך באמת עושים זאת חכם!

פנה אלינו דרך הטופס לקבלת מענה מהיר
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
שם:
אנא הזן את שמך
טלפון:
אנא הזן מספר טלפון כולל קידומת
דוא"ל:
אנא הזן כתובת מייל מלאה

לקוחות ממליצים

גיל נוילנדר

מנכ"ל | Eset Israel

"בתוך פרק זמן של מספר חודשים של עבודה משותפת עם איתי ופרומו, הצלחנו לארגן את כל ערוצי השיווק השונים שלנו תחת אסטרטגיה מנחה ואחידה שהביאה לצמיחה של עשרות אחוזים בתוצאות"

עדי גילון

מנהלת פיתוח עסקי | רהיטי קיבוץ ה-3

"פעילות המדיה החברתית של הרשת מנוהלת על ידי חברת פרומו בצורה מקצועית ומוכוונת מכירות. אנו נמצאים בצמיחה בפעילות המכירות בסניפים וכן ביחסים שלנו מול הלקוחות כתוצאה ישירה מפעילות הפייסבוק שלנו"

גולן בראור

מנכ"ל משותף | Prodware

"הפעילות הפרסומית שלנו, המנוהלת על ידי חברת פרומו, מתפרסת על פני ערוצי שיווק רבים – גוגל, פייסבוק, לינקדאין אאוטבריין ועוד. אנו חווים צמיחה מרשימה בהיקף הביקוש למוצרי מיקרוסופט שאנו משווקים, כתוצאה מהפעילות, תוך ניתוח ממוקד ומדידתי וניצול נכון של התקציב"