שיווק בדואר אלקטרוני

אפיק השיווק הקריטי ביותר היום אשר ללא ספק אחראי לכמות הגבוהה ביותר של יצירת פניות או מכירות אונליין. בכל משפך שיווקי ריווחי, יש שימוש מושכל באפיק זה הקוצר את הפירות.

קיים חוק שיווקי עתיק הטוען כי גודל העסק הוא ביחס ישר לגודל רשימות התפוצה שלו. ברשימות התפוצה הכוונה היא לאנשים, אשר העסק יצר מגע בעבר ולא מדובר בקניית רשימות קרות ולא רלוונטיות.

מדובר באחד המעגלים הקרובים יותר לעסק ולכן שאיפתו תהיה להגדילו ככל הניתן. במקביל יש ליישם תהליכי שיווק מושכלים בדוא"ל כדי לקצור את הפירות.

בין אם מדובר בהפצה של ניוזלטר תדמיתי להגברת המוניטין והזיקה למותג ובין אם מדובר בפרסום מכירתי להגדלה ישירה של הפניות או מחזורים, ניהול תהליך זה צריך להתבצע בצורה מקצועית, עקבית והכי חשוב מדידת התוצאות ויחסי ההמרה לשיפור מתמיד.

פנה אלינו כדי לבנות את ערוץ השיווק בדוא"ל שלך, כולל שילובו עם פרסום באפיקים אחרים ויישום תהליך הגדלת רשימת התפוצה!

פנה אלינו דרך הטופס לקבלת מענה מהיר
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
שם:
אנא הזן את שמך
טלפון:
אנא הזן מספר טלפון כולל קידומת
דוא"ל:
אנא הזן כתובת מייל מלאה

לקוחות ממליצים

גיל נוילנדר

מנכ"ל | Eset Israel

"בתוך פרק זמן של מספר חודשים של עבודה משותפת עם איתי ופרומו, הצלחנו לארגן את כל ערוצי השיווק השונים שלנו תחת אסטרטגיה מנחה ואחידה שהביאה לצמיחה של עשרות אחוזים בתוצאות"

B.Oz

פורטל האקסטרים הראשון במדינה | B.Oz

"רציתי לעדכן אתכם שעד כה אני מקבלת תגובות מצוינות על האתר! בשיווק שהתחלתי לעשות, אנשים מגיבים מצוין, שהאתר מאופיין בצורה מאוד נוחה, ברורה ומקצועית. 
זה כיף גדול לקבל תגובות כאלה וזה המון הודות לסבלנות שלכם עד סוף הדרך והשירות שאין דברים כאלה!"

גולן בראור

מנכ"ל משותף | Prodware

"הפעילות הפרסומית שלנו, המנוהלת על ידי חברת פרומו, מתפרסת על פני ערוצי שיווק רבים – גוגל, פייסבוק, לינקדאין אאוטבריין ועוד. אנו חווים צמיחה מרשימה בהיקף הביקוש למוצרי מיקרוסופט שאנו משווקים, כתוצאה מהפעילות, תוך ניתוח ממוקד ומדידתי וניצול נכון של התקציב"