פרסום ממומן

פרסום ממומן הינה השיטה היעילה ביותר להשגת יעדי ריווחיות פרסומית ומניעת בזבוז תקציב השיווק בפרסום לא יעיל.

פרסום ממומן הוא פרסום המבוסס על שיטת ה-  pay per click - תשלום לפי הקלקה על המודעות שלך.

ערוצי הפרסום המאפשרים שימוש בשיטה זו הינה מגוונים אך היעילים שבהם הם: גוגל, פייסבוק, אאוטבריין וטאבולה, לינקאין ועוד כמה רשתות שותפים נקודתיות.

באמצעות ניסיון והבנה מעמיקה ביתרונות והחסרונות של כל אחד מערוצי הפרסום הללו, אנו תופרים לך את מסע הפרסום כדי שינצל בצורה היעילה ביותר את התקציב השיווקי שלך.

במהלך השנים האחרונות פיתחנו שיטות עבודה ייחודיות המבוססות על פרסום מוממן ובניית משפכים פרסומיים עם דגש על ניתוח קפדני באמצעות כלי מדידה והגעה מהירה יחסית להחזר השקעה וריווחיות.

אם ריווחיות פרסומית הולכת וגדלה מעניינת אותך, פנה אלינו!

פנה אלינו דרך הטופס לקבלת מענה מהיר
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
שם:
אנא הזן את שמך
טלפון:
אנא הזן מספר טלפון כולל קידומת
דוא"ל:
אנא הזן כתובת מייל מלאה

לקוחות ממליצים

עדי גילון

מנהלת פיתוח עסקי | רהיטי קיבוץ ה-3

"פעילות המדיה החברתית של הרשת מנוהלת על ידי חברת פרומו בצורה מקצועית ומוכוונת מכירות. אנו נמצאים בצמיחה בפעילות המכירות בסניפים וכן ביחסים שלנו מול הלקוחות כתוצאה ישירה מפעילות הפייסבוק שלנו"

גיל נוילנדר

מנכ"ל | Eset Israel

"בתוך פרק זמן של מספר חודשים של עבודה משותפת עם איתי ופרומו, הצלחנו לארגן את כל ערוצי השיווק השונים שלנו תחת אסטרטגיה מנחה ואחידה שהביאה לצמיחה של עשרות אחוזים בתוצאות"

גולן בראור

מנכ"ל משותף | Prodware

"הפעילות הפרסומית שלנו, המנוהלת על ידי חברת פרומו, מתפרסת על פני ערוצי שיווק רבים – גוגל, פייסבוק, לינקדאין אאוטבריין ועוד. אנו חווים צמיחה מרשימה בהיקף הביקוש למוצרי מיקרוסופט שאנו משווקים, כתוצאה מהפעילות, תוך ניתוח ממוקד ומדידתי וניצול נכון של התקציב"