אסטרטגיה שיווקית

המילה אסטרטגיה היא מילה כבדה. במיוחד כאשר משתמשים בה בעולם השיווק. אך אסטרטגיה שיווקית אינה חייבת להיות מסמך עבה של עשרות עמודים, היא פשוט צריכה להיות כיוון התקדמות בנושא השיווק שמביא תוצאות.

כשאנחנו מדברים על אסטרטגיה שיווקית אנו מדברים על "תכנית על" המתארת את האופן בו נפנה אל השוק עם מוצר או סדרת מוצרים. היא עשויה לכלול היבטים של פיתוח המוצר, היבטים לוגיסטיים לשמירה על ריווחיות וכן גם היבטים של אופן החדירה לשוק כגון: "חדירה הדרגתית ואיטית, תוך למידה ושמירה על משאבים".

ברגע שיש לנו אסטרטגיה שיווקית, ניתן לפתח ממנה את התכנית השיווקית ולרדת לרזולוציות טקטיות.

למה צריך אסטרטגיה שיווקית?
כאשר אנו בונים ומיישמים תכנית שיווק, אנו למעשה משקיעים משאבים של זמן וכסף בכיוון מסויים.

רוב הכיוונים שנתקדם בהם יהיו שגויים, ורק כיוונים בודדים יובילו להצלחה. לכן, לפני שאתה רץ ליישום של קמפיינים או תהליך מיתוג, וודא שיש סיבה לוגית לבחירה שלך בכיוון ההתקדמות, אחרי שלמדת את השוק שלך, ואת המוצר שלך ביחס אליו.

אם אתה מרגיש שאתה זקוק לעזרה בנושא, זה בדיוק המשחק שאנו אוהבים לשחק, לא משנה מה הגודל שלך, אני יודעים לתכנן עבורך אסטרטגיה שיווקית שתביא לתוצאות.

נסה אותנו!

פנה אלינו דרך הטופס לקבלת מענה מהיר
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
שם:
אנא הזן את שמך
טלפון:
אנא הזן מספר טלפון כולל קידומת
דוא"ל:
אנא הזן כתובת מייל מלאה

לקוחות ממליצים

עדי גילון

מנהלת פיתוח עסקי | רהיטי קיבוץ ה-3

"פעילות המדיה החברתית של הרשת מנוהלת על ידי חברת פרומו בצורה מקצועית ומוכוונת מכירות. אנו נמצאים בצמיחה בפעילות המכירות בסניפים וכן ביחסים שלנו מול הלקוחות כתוצאה ישירה מפעילות הפייסבוק שלנו"

גיל נוילנדר

מנכ"ל | Eset Israel

"בתוך פרק זמן של מספר חודשים של עבודה משותפת עם איתי ופרומו, הצלחנו לארגן את כל ערוצי השיווק השונים שלנו תחת אסטרטגיה מנחה ואחידה שהביאה לצמיחה של עשרות אחוזים בתוצאות"

גולן בראור

מנכ"ל משותף | Prodware

"הפעילות הפרסומית שלנו, המנוהלת על ידי חברת פרומו, מתפרסת על פני ערוצי שיווק רבים – גוגל, פייסבוק, לינקדאין אאוטבריין ועוד. אנו חווים צמיחה מרשימה בהיקף הביקוש למוצרי מיקרוסופט שאנו משווקים, כתוצאה מהפעילות, תוך ניתוח ממוקד ומדידתי וניצול נכון של התקציב"