אסטרטגיה שיווקית

המילה אסטרטגיה היא מילה כבדה. במיוחד כאשר משתמשים בה בעולם השיווק. אך אסטרטגיה שיווקית אינה חייבת להיות מסמך עבה של עשרות עמודים, היא פשוט צריכה להיות כיוון התקדמות בנושא השיווק שמביא תוצאות.

כשאנחנו מדברים על אסטרטגיה שיווקית אנו מדברים על "תכנית על" המתארת את האופן בו נפנה אל השוק עם מוצר או סדרת מוצרים. היא עשויה לכלול היבטים של פיתוח המוצר, היבטים לוגיסטיים לשמירה על ריווחיות וכן גם היבטים של אופן החדירה לשוק כגון: "חדירה הדרגתית ואיטית, תוך למידה ושמירה על משאבים".

ברגע שיש לנו אסטרטגיה שיווקית, ניתן לפתח ממנה את התכנית השיווקית ולרדת לרזולוציות טקטיות.

למה צריך אסטרטגיה שיווקית?
כאשר אנו בונים ומיישמים תכנית שיווק, אנו למעשה משקיעים משאבים של זמן וכסף בכיוון מסויים.

רוב הכיוונים שנתקדם בהם יהיו שגויים, ורק כיוונים בודדים יובילו להצלחה. לכן, לפני שאתה רץ ליישום של קמפיינים או תהליך מיתוג, וודא שיש סיבה לוגית לבחירה שלך בכיוון ההתקדמות, אחרי שלמדת את השוק שלך, ואת המוצר שלך ביחס אליו.

אם אתה מרגיש שאתה זקוק לעזרה בנושא, זה בדיוק המשחק שאנו אוהבים לשחק, לא משנה מה הגודל שלך, אני יודעים לתכנן עבורך אסטרטגיה שיווקית שתביא לתוצאות.

נסה אותנו!

פנה אלינו דרך הטופס לקבלת מענה מהיר
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
שם:
אנא הזן את שמך
טלפון:
אנא הזן מספר טלפון כולל קידומת
דוא"ל:
אנא הזן כתובת מייל מלאה

לקוחות ממליצים

חגית עוז

פורטל האקסטרים הראשון במדינה | B.Oz

"רציתי לעדכן אתכם שעד כה אני מקבלת תגובות מצוינות על האתר! בשיווק שהתחלתי לעשות, אנשים מגיבים מצוין, שהאתר מאופיין בצורה מאוד נוחה, ברורה ומקצועית. 
זה כיף גדול לקבל תגובות כאלה וזה המון הודות לסבלנות שלכם עד סוף הדרך והשירות שאין דברים כאלה!"

גלית שביט

מנהלת שיווק | מלם טים

"רציתי להגיד תודה ולהביע הערכה רבה על התוצרים היפים, המהודקים והמדויקים של אתר הקבוצה בכלל, ושל הדפים הפנימיים שלו שהוצגו בפנינו היום. ניכר שנעשתה חשיבה רבה ומודעת על נוחות הגולש ועל העיצוב כאחד, וזאת תוך עמידה בלוחות זמניים נוקשים, ועל כך שלוחה תודתנו למאיה! 

כמו כן, השירות מעל ומעבר של אסף והיוזמה שלו להגיע לישיבת סטאטוס פנימית שלנו, הנה מעוררת התפעלות וללא ספק תרמה תרומה משמעותית לאישור התוצרים."

גולן בראור

מנכ"ל משותף | Prodware

"הפעילות הפרסומית שלנו, המנוהלת על ידי חברת פרומו, מתפרסת על פני ערוצי שיווק רבים – גוגל, פייסבוק, לינקדאין אאוטבריין ועוד. אנו חווים צמיחה מרשימה בהיקף הביקוש למוצרי מיקרוסופט שאנו משווקים, כתוצאה מהפעילות, תוך ניתוח ממוקד ומדידתי וניצול נכון של התקציב"