אני נתקל בזה שוב ושוב: חברה משקיעה רבות באתר,
ולאחר מכן נאלצת לשנות אותו מספר פעמים כתוצאה מאפיון שגוי; ולמעשה, משקיעה כמעט פי 3
מהעלות המקורית.

לאתר-חברה יש מטרה או מספר מטרות. העיקריות שבהן:

1. תדמיתית - יצירת חשיפה תדמיתית למותג.
2. שיווקית - איסוף לידים ככל הניתן.
3. מכירות - למכור את המוצרים המוצעים באתר.
4. מידע - אספקת מידע רלוונטי, חשוב ואף מעניין.
5. שירות - מתן שירות כלשהו ללקוחות באמצעות האתר (אפליקציות להורדה, כניסת משתמשים לשירות מחשוב ועוד).

חשוב שתגדירו עבור עצמכם מהי המטרה או המטרות העיקריות שאתרכם אמור לספק.
לאחר מכן, שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: "במסגרת התקציב השנתי שיש לי,
כיצד אני מתכנן להכניס תנועה רלוונטית לאתר? קמפיינים אונליין? קידום אורגני? דיוורים במייל?"
.


לתשובות לשאלה זו, בשילוב הגדרת המטרות של האתר, יש השפעה מכרעת על המבנה הארכיטקטוני שלו.
בונה האתר שלכם חייב לבנות את האפיון על בסיס תשובות אלו, על מנת שהאתר ישרת את המטרה שלשמה
בניתם אותו. וכן, יש עוד דברים שחשוב לדעת לפני, אך אלו הם בגדר חובה.

בהצלחה!
איתי