מי שעוסק בשיווק לרשימות תפוצה (Email Marketing), מוזמן לקרוא 5 טיפים לפרסום מוצלח.
קווים מנחים אלו נאספו מתוך פעילות במשך שנים בתחום, גם שלנו וגם של קולגות בארץ ובחו"ל.


1. במידה וזה תואם למסר שלכם
, השתדלו לכלול את המילים הבאות בשורת הנושא:

"חינם", "מבצע" ו"הנחה", כולל מגבלות הזמן על ההטבה או המבצע שלכם.

2. שורת הנושא צריכה להיות קצרה ומושכת, עד 30 תווים, או ארוכה ומפורטת מעל 60 תווים.
    כל מה שבאמצע - לא מומלץ.

3. מועדי משלוח:

  • אם קהל הנמענים שלכם הוא מהמגזר הפרטי, עדיף לשלוח את הדיוור השבועי או החודשי
    בימי חמישי אחר הצהריים. אם הדיוור שלכם הוא יומי, העדיפות היא לשעות הבוקר.

  • אם קהל הנמענים שלכם הוא מהמגזר העסקי, עדיף לשלוח את הדיוור השבועי או החודשי
    ביום שני או שלישי בין השעות 10 בבוקר ל-12 בצהריים.

4. לפני ששולחים את הדיוור, יש לשים דגש ולוודא שהוא נפתח בצורה ידידותית גם בסמארטפונים.
    לפחות כ-40% מהנמענים פותחים את הדיוור בסמארטפון.

5. כנראה הטיפ החשוב ביותר: יש לבחון היטב את הסטטיסטיקות של כל דיוור - אחוזי פתיחה,
   אחוזי הקלקה ולהסתכל על רשימת אנשי הקשר שהקליקו. כך תוכלו ללא ספק לשפר את ביצועי
   הדיוורים שלכם, ואף למצוא כמה לידים מתלבטים שטרם פנו.

בהצלחה!
איתי