בעוד פחות מחודש השנה תחליף קידומת, 2014 תישאר מאחור ונתחיל שנה חדשה.

הדוחות החודשים, הגרפים, המאזנים הכל יתחיל מחדש ויעבור Restart כמו במשחק. הפסדנו, הרווחנו, התחלנו מחדש או המשכנו בדרך שלנו.

מה שבטוח לכולם יש אפשרות להתחיל מחדש ולעשות את זה "הפעם נכון" או כפי שדמיינו.

בכל התחלה חדשה יש אפשרות לקבל החלטות חדשות וגם ליישם כמה שינויים.

כדי לעשות שינוי אמיתי ולגרום לו להתרחש ולא להשאר רק כמשאלת לב או רעיון יפה....רצוי לתכנן.

תכנון טוב גורם לנו לפרוט את המחשבות לתוך פעולות עם צעדים מוגדרים וידועים מראש.

זה הופך לדבר בר בצוע ומקרב אותנו בצעד נוסף לעבר המטרה החדשה.

לכן, ממש לפני שאנחנו מתחילים עוד שנה, אפשר ורצוי לשבת לתכנן ולקבל החלטות חשובות.

בבנית תוכנית שיווקית לכל השנה יש מספר יתרונות:

1. אתה חייב להציב יעדים חדשים

2. אתה יוצר אחידות בפעולות השיווק ולא פועל מתןך דחף נקודתי או בצורה אקראית

3. אתה יכול לגלות כמה זה יעלה ולהכין תכנון פיננסי או לאשר תקציב מהמנהל שלך

4. יש לך תוכנית ללכת לפיה

בהצלחה!
איתי לוי