למי שקרא את הכותרת ומיהר להיכנס למייל וללמוד, אני מתנצל כי טיפ זה לא יעסוק בקסמי קידום אורגני, אלא נועד להמחשת תופעה רווחת של אי התאמת מסר טיזר המודעה (למשל הכותרת) לדף הנחיתה או שורת הנושא למסר בגוף מייל.

לעיתים אני רואה שיש כל מיני "גורואיים" מעולם השיווק הממליצים על שיטות זולות למשיכת תנועה לאתר או למייל באמצעות טיזר מוגזם או שקרי לחלוטין. במקרים מסוימים מדובר רק בחובבנות/רשלנות של מפרסם שלא מתאים את המסר במודעה לעמוד הנחיתה - פשוט כי הוא אינו ער לכך.

יש דוגמאות רבות לכך, כולל בפרסומות בטלוויזיה.

התוצאה תהיה, במקרה הטוב, סתירה בין תנועה רבה לדף הנחיתה עם יחס הקלקה גבוה שיסתיימו ללא המרות – כלומר, זריקת כספכם לפח!
במקרה הרע - תהיה קבוצה גדולה של אנשים שנוצרה אצלם תדמית שלילית לגביכם. חלקם עשויים להיות אנשים שמכירים את המותג שלכם כי הם חיפשו אותו בגוגל, עשו לו לייק בפייסבוק או נמצאים ברשימת התפוצה.

אז תזכרו, אף עסק או חברה לא משגשגים עקב חובבנות פרסומית, גימיקים זולים או טריקים פרסומיים שרק גורמים לקהל המטרה לחשוב שעובדים עליו.
עסקים וחברות משגשגים מתוך מהלכי פרסום מתוכננים ושיטתיים, פורצי דרך מבחינה רעיונית, תוך שילוב של מדידה, הסקת מסקנות ואופטימיזציה.

בהצלחה ושיהיה שבוע שקט והרבה חדשות טובות.
איתי