פרסום בפייסבוק כמה יתרונות מובהקים ביחס למקבילו בגוגל. למרות שהפרסום ברשת
החיפוש של גוגל עדיין נשאר הממוקד ביותר, לפייסבוק יש לא מעט יתרונות.

 

1. עלויות
העלויות להקלקה בפייסבוק נמוכות משמעותית מהעלויות בגוגל. זה משתנה מתחום לתחום,
אך בתחומים מסויימים אנחנו מדברים על פערים של מעל ל-10 ש"ח להקלקה בודדת.

2. מיקוד
המיקוד לקהל מטרה בפייסבוק מאפשר התמקדות מדויקת בכל הקשור לגיל ולמין.
אם המוצר שלך פונה לקהל של נשים בלבד בגיל 25-30, פייסבוק יהווה את הניצול הטוב ביותר
כיום מבחינת הגעה לקהל המטרה.

3. זמינות
מעבר לכך שקמפיין בפייסבוק מסוגל לייצר תנועה מסיבית לאתר או לדפי נחיתה בעלויות נמוכות,
הוא מאפשר לקהל המטרה ליצור קשר ישיר עם המפרסם באמצעות פייסבוק עצמה. אנו מזהים
שבקמפיינים רבים שאנו מריצים, כ- 20% - 30% מהלידים יוצרים קשר עם המפרסם בתגובה
על המודעה, בהודעה ישירה או בפוסט בעמוד העסקי.

4. המלצות
הפרסומות בפייסבוק מגיעות לרוב עם "המלצות מחבר", כשאותו חבר בעצם אינו יודע שהמפרסם
משתמש בו ברוב המקרים. גם המפרסם עצמו לא ממש יכול לשלוט בכך. בשורה התחתונה אנשים
עדיין די תמימים, וכשהם רואים פרסומת שחבר שלהם עשה לה like, הם עדיין מאמינים שהחבר
אכן ממליץ על השירות או המוצר, וניגשים ביתר קלות לשמוע את דבר המפרסם.
ליתרון הזה יש להתייחס בזהירות, מכיוון שהוא עלול להשתנות.


בהצלחה!
איתי