רשת האינטרנט מופצצת במיליוני תכנים חדשים מדי יום; אבל מסתבר ש-80% מהגולשים מתייחסים
רק לכותרת ולא מעבר לה. איך בכל זאת תמשכו את תשומת לבו של קהל היעד שלכם,
ובמקביל תגדילו את ההקלקות עד 500 אחוזים?


חברת Conductor בדקה את הכותרות היעילות ביותר:

  • כותרת עם נתון מספרי ("5 כותרות שעושות את העבודה") - 36 אחוזי הקלקה.

  • כותרת עם פנייה אישית ("כותרות שיגרמו לך להקליק") - 21 אחוזי הקלקה.

  • כותרת "איך לעשות - how to" ("איך לכתוב כותרות שימשכו קהל") – 17 אחוזי הקלקה. 

  • כותרת רגילה ("כתיבה נכונה של כותרות") – 15 אחוזי הקלקה.

  • כותרת עם שאלה ("רוצה יותר קליקים לאתר? כך תעשה זאת") – 11 אחוזי הקלקה.


טיפ אחרון - הוסיפו לפחות סופרלטיב אחד בכותרת ("הכי טוב", "יעיל", "מוצלח"), ותגדילו את ההקלקות ב-25% עד 29%.

בהצלחה!
איתי